Leírás
Rendkívül kompakt kialakítás
A kompakt kialakításnak köszönhetően a beltéri egységek szélessége mindössze 779 mm. Ez több felszerelési lehetőséget biztosít, így az egységek ajtó feletti szűk helyre is rögzíthetők.
Beépített WIFI és kompatibilitás hangasszisztenssel
Az egység az internetre csatlakoztatható, így a Panasonic Comfort Cloud alkalmazással okostelefonról is irányítható. Irányítás, figyelés és időzítés, egyszerű kezelőfelülettel. A Panasonic Comfort Cloud alkalmazáshoz történő csatlakozással az egység a Google Asszisztens és az Amazon Alexa segítségével irányítható.
PM2,5
A levegőben lebegő részecskék (PM2,5) port, koszt, füstöt és folyadékcseppeket tartalmaznak. A szűrő felfogja a veszélyes szennyezőanyagokat, valamint a háztartási port és pollent is tartalmazó PM2,5 részecskéket, és képes fenntartani a helyiség levegőminőségét.
PANASONIC márkáról
Először 1955-ben használták az exportpiacra tervezett hangszórókhoz. A „Panasonic” a „Pan” szóból származik, amely univerzális, és a „Sonic”, amely a hangra utal. Ez egy olyan szó, amely arra a célunkra utal, hogy „hangzásunkat eljuttassuk ügyfeleinkhez szerte a világon”. 2008-ban vállalati márkaként vettük fel, 2022-től pedig a Csoport márkájaként fogjuk használni mind vállalati arculatunk, mind termékeink és szolgáltatásaink számára.
A Panasonic Csoport minden vállalati tevékenysége során mindig is arra törekedett, hogy ragaszkodjon az alapítónk, Konosuke Matsushita által kialakított vezetési filozófiához. Vezetési filozófiánk alapjait – az alapvetõ vezetési célt, a vállalati hitvallást és a hét alapelvet – megosztva ügyfeleinkkel, üzleti partnereinkkel és részvényeseinkkel, elköteleztük magunkat amellett, hogy ennek a filozófiának megfelelõen járunk el, és megkértük érdekelt feleinket is. hogy megbizonyosodjunk arról, hogy kötelezettségünket valóban teljesítettük-e.
Folyamatos törekvésünkben a teljesen autonóm felelős irányításra, egy új működő vállalati rendszerre való átállás előtt állunk. Az Alapvető Üzleti Filozófia az alapja a társadalom fejlődéséhez való hozzájárulásunk gyakorlatának, vagy azon elhatározásunknak, hogy „üzleti tevékenységeinken keresztül a társadalom fejlődésének és fejlődésének, valamint az emberek jólétének szenteljük magunkat, ezáltal javítva az életminőséget. szerte a világon" az Alapvető irányítási célkitűzésben meghirdetetteknek megfelelően. Körülbelül 60 év után most először jelentős mértékben frissítettük az Alapvető Üzleti Filozófiát, figyelembe véve a társadalmi feltételek és az üzleti környezet változásait.
A Panasonic-csoportban mindannyiunknak maximalizálnunk és demonstrálnunk kell képességeinket és készségeinket, egyértelműen meg kell határoznunk ideális végállapotunkat, meg kell osztanunk a megosztandó véleményeket, gyorsan magas színvonalú döntéseket kell hoznunk a különböző alkalmazottak véleményének integrálásával, és fáradhatatlan fejlesztéseket kell végrehajtanunk. Ezzel az a célunk, hogy felülmúlhatatlanul járuljunk hozzá ügyfeleinkhez és a társadalomhoz. Mindig őszintén kell szemlélnünk az aktuális helyzetet, és ha az ütközik a társadalom irányvonalával, vagy ha van jobb út, akkor nem habozunk azonnal új és jobb utat választani. Az Alapvető üzleti filozófia felülvizsgálatának célja, hogy megerősítse a Panasonicnál mindig is követett gondolkodásmód és cselekvés alapvető politikáit.
Megosztjuk veled ezt az alapvető üzleti filozófiát, és elkötelezzük magunkat a gyakorlatban. Minden egyes alkalmazottnak továbbra is az Ön elvárásainak megfelelő módon kell cselekednie, és ily módon a Panasonic-csoport felgyorsítja előrehaladását egy anyagi és szellemi jólétet kínáló ideális társadalom megvalósítása felé.
Paraméterek
Névleges kapacitás hűtés | 4200 W |
Névleges kapacitás fűtés | 5000 W |
SEER | 6,4 A++ |
SCOP | 4 A+ |
Működési tartomány hűtés | -10...+43°C |
Működési tartomány fűtés | -15...+24°C |
Energia takarékos inverter vezérlés | |
Extra csendes klíma kompresszor | |
AEROWINGS légterelés | |
Beépített Wi-Fi vezérlés | |
R32 környezetbarát hűtőközeg |