Leírás
nanoe X: fokozott védelem, éjjel-nappal
Aktívan tisztítja a levegőt, és egész napon át közömbösít bizonyos típusú szennyeződéseket (kellemetlen szagok pl. dohányzás, baktériumok, vírusok, penészgombák, allergének, pollenek, veszélyes anyagok). A nanoe X a fűtéssel és a hűtéssel együttműködve tisztítja a levegőt, amikor Ön otthon van, és önállóan működtethető, amikor nincs senki a lakásban.
A nanoe X technológiával kiegészített légkondicionáló fokozott védelmet biztosít otthonának, a Panasonic Comfort Cloud alkalmazás pedig kényelmes irányítást tesz lehetővé.
Karcsú kialakítás, egyszerűen használható távvezérlővel
A Panasonic kiemelt figyelmet fordított az Etherea beltéri egység új készülékházának formatervezésére, melynek eredményeként jött létre a bármilyen enteriőrbe illeszkedő, karcsú és stílusos megoldás. Elegáns, monolit formája robosztus hatást kelt, és lehetővé teszi a nagy légkondicionáló teljesítmény elérését. Nagy méretű levegőkivezetése optimális működést biztosít. Az új vezérlővel a készülék kezelése magától értetődő, a kényelmes használatot kínáló öt funkciógombbal a főbb pontok gyorsan elérhetők.
Továbbfejlesztett okos vezérlés és hangasszisztens
Az Etherea kompatibilis a Panasonic Comfort Cloud alkalmazásával, melyen keresztül a rendszer összes funkciója egyetlen okos eszközről irányítható. Irányítás, figyelés és időzítés, egyszerű kezelőfelülettel. A Panasonic Comfort Cloud alkalmazáson keresztül az Etherea egységek a Google Asszisztenssel és az Amazon Alexával is összekapcsolhatók.
Egyedülálló komfort nagy energia-megtakarítással
Az Etherea az Aerowings 2.0 rendszernek köszönhetően maximális komfortot biztosít, és bármilyen helyiségben kellemes környezetet teremt, alacsony energiaköltség mellett.
PANASONIC márkáról
Először 1955-ben használták az exportpiacra tervezett hangszórókhoz. A „Panasonic” a „Pan” szóból származik, amely univerzális, és a „Sonic”, amely a hangra utal. Ez egy olyan szó, amely arra a célunkra utal, hogy „hangzásunkat eljuttassuk ügyfeleinkhez szerte a világon”. 2008-ban vállalati márkaként vettük fel, 2022-től pedig a Csoport márkájaként fogjuk használni mind vállalati arculatunk, mind termékeink és szolgáltatásaink számára.
A Panasonic Csoport minden vállalati tevékenysége során mindig is arra törekedett, hogy ragaszkodjon az alapítónk, Konosuke Matsushita által kialakított vezetési filozófiához. Vezetési filozófiánk alapjait – az alapvetõ vezetési célt, a vállalati hitvallást és a hét alapelvet – megosztva ügyfeleinkkel, üzleti partnereinkkel és részvényeseinkkel, elköteleztük magunkat amellett, hogy ennek a filozófiának megfelelõen járunk el, és megkértük érdekelt feleinket is. hogy megbizonyosodjunk arról, hogy kötelezettségünket valóban teljesítettük-e.
Folyamatos törekvésünkben a teljesen autonóm felelős irányításra, egy új működő vállalati rendszerre való átállás előtt állunk. Az Alapvető Üzleti Filozófia az alapja a társadalom fejlődéséhez való hozzájárulásunk gyakorlatának, vagy azon elhatározásunknak, hogy „üzleti tevékenységeinken keresztül a társadalom fejlődésének és fejlődésének, valamint az emberek jólétének szenteljük magunkat, ezáltal javítva az életminőséget. szerte a világon" az Alapvető irányítási célkitűzésben meghirdetetteknek megfelelően. Körülbelül 60 év után most először jelentős mértékben frissítettük az Alapvető Üzleti Filozófiát, figyelembe véve a társadalmi feltételek és az üzleti környezet változásait.
A Panasonic-csoportban mindannyiunknak maximalizálnunk és demonstrálnunk kell képességeinket és készségeinket, egyértelműen meg kell határoznunk ideális végállapotunkat, meg kell osztanunk a megosztandó véleményeket, gyorsan magas színvonalú döntéseket kell hoznunk a különböző alkalmazottak véleményének integrálásával, és fáradhatatlan fejlesztéseket kell végrehajtanunk. Ezzel az a célunk, hogy felülmúlhatatlanul járuljunk hozzá ügyfeleinkhez és a társadalomhoz. Mindig őszintén kell szemlélnünk az aktuális helyzetet, és ha az ütközik a társadalom irányvonalával, vagy ha van jobb út, akkor nem habozunk azonnal új és jobb utat választani. Az Alapvető üzleti filozófia felülvizsgálatának célja, hogy megerősítse a Panasonicnál mindig is követett gondolkodásmód és cselekvés alapvető politikáit.
Megosztjuk veled ezt az alapvető üzleti filozófiát, és elkötelezzük magunkat a gyakorlatban. Minden egyes alkalmazottnak továbbra is az Ön elvárásainak megfelelő módon kell cselekednie, és ily módon a Panasonic-csoport felgyorsítja előrehaladását egy anyagi és szellemi jólétet kínáló ideális társadalom megvalósítása felé.
Paraméterek
Névleges kapacitás hűtés | 2500 W |
Névleges kapacitás fűtés | 3400 W |
SEER | 9,4 A+++ |
SCOP | 4,8 A++ |
Működési tartomány hűtés | -10...+43°C |
Működési tartomány fűtés | -15...+24°C |
nanoe X hidroxilgyökökön alapuló technológia | |
Panasonic ComfortCloud alkalmazás | |
AEROWINGS légterelés | |
ECONAVI funkció | |
MILD DRY magasabb páratartalom hűtés üzemben | |
Beépített Wi-Fi vezérlés | |
Karcsú kialakítás | |
R32 környezetbarát hűtőközeg |